Livrare, garanție și retur

LIVRARE
Livrarea se face NUMAI pe teritoriul României, cu ajutorul serviciilor de curierat FAN CURIER.
Data estimată de livrare este de 2-3 zile lucrătoare pentru produsele aflate în stoc, însă poate varia în funcție de disponibilitatea produselor în stoc, de locația cumpăratorului (adresa de livrare) și este afișată/comunicată în pagina de Comanda precum și în e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.
Între înregistrarea Comenzii și preluarea acesteia de către Curier există un interval de 12-48 ore. Orice întârziere suplimentară va fi comunicată Clientului și se va agrea cu acesta un nou termen de livrare.
În cazul în care produsele sunt indisponibile (inclusiv în cazul în care prețul sau unele caracteristici ale produselor au suferit modificări ulterioare confirmării Comenzii), opticaveszi.ro va informa Clientul despre indisponibilitatea lor și va comunica termenul de livrare posibil.

GARANȚIE
SC OPTCA VESZI SRL, în calitate de vânzător, acordă o garanție de 24 de luni pentru produsele vândute prin intermediul opticaveszi.ro. Această garanție se acordă de la data livrării produsului către cumpărător/utilizator, în condițiile respectării instrucțiunilor de utilizare descrise mai jos:

a. Condiţii de acordare a garanţiei
Perioada de garanţie începe de la data eliberării produsului consemnată în certificatul de garanţie. Cumpărătorului i se garantează că produsul va fi reparat gratuit, în cazul defectării acestuia în condiţiile normale de utilizare pe durata perioadei de garanţie. Înlocuirea produsului se va face numai atunci când repararea nu este posibilă. Orice reparare sau înlocuire va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord între Optica Veszi și cumpărător conform legii 449/2003, în termen de maxim 15 zile calendaristice.
La solicitarea acordării garanţiei, cumpărătorul este obligat ca, împreună cu produsul defect, să trimită o copie a facturii și certificatului de garanție primite în colet împreună cu ochelarii.
Optica Veszi înregistrează defecţiunile ce fac obiectul garanţiei în anexa de la certificatul de garanţie, “Fișă de evidenţă a intervenţiilor”. Produsele sau părţile defecte, înlocuite în garanţie, trec în patrimoniul Optica Veszi.

b. Următoarele situaţii anulează acordarea garanţiei:
• utilizatorul nu prezintă toate documentele solicitate;
• intervenţiile (inclusiv montajul lentilelor) sau reparaţiile executate asupra produsului de către firme și persoane, altele decât personalul calificat al magazinelor OPTICA VESZI;
• neconcordanţa dintre produs și caracteristicile înscrise în certificatul de garanţie apărută după momentul vânzării;
• schimbarea stării originale a produsului.

c. Următoarele defecte nu sunt acoperite de garanţie:
• defecte generate de zgârieturi, deformări, fisuri, distrugeri parţiale sau totale;
• defecte generate de nerespectarea de către cumpărător/utilizator a condiţiilor de manipulare, transport, păstrare și utilizarea produsului prevăzute în instrucţiunile de utilizare ce însoţesc produsul;
• defecte de orice fel ale produsului datorate incendiilor, accidentelor, loviturilor, vibraţiilor.

RETUR
Conform O.U.G. 34/2014 clientul are dreptul să returneze produsele achiziționate de pe opticaveszi.ro în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care au fost livrate de curier, fie că este persoană fizică sau juridică, în condițiile și termenii de mai jos:

• Se poate returna orice produs cu defect de fabricație, în termen de 14 zile de la data livrării.
• Costul transportului în cazul returului va fi suportat de Client.
• Consumatorul poate solicita printr-o cerere de retur rambursarea integrală a contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu un alt produs. Dacă se optează pentru înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența de preț, cât și taxele de retur și livrare.
• Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite. Nu acceptăm produse asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de Client, care au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau folosire excesivă, zgâraieturi, cioburi, lovituri, șocuri mecanice sau produse care nu sunt insoțite de toate accesoriile.
• Produsele se returnează în ambalajul original, sigilate, însoțite de etichetele inițiale, intacte și de toate documentele cu care au fost livrate.
• Dacă produsele livrate au fost insoțite de eventuale cadouri, la returul acestora trebuie să fie returnate și cadourile.
• SC OPTICAVESZI SRL va înnapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
• Suma înapoiată, cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.
• În conformitate cu legea în vigoare, opticaveszi.ro își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse cosmetice desigilate, produsele ce sunt livrate sigilate și nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igenă și care au fost desigilate. Produsele ce constituie un set și au fost livrate ca set, trebuie returnate ca set.

Consumatorul poate solicita printr-o cerere de retur rambursarea integrală a contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu un alt produs. Dacă se agreează înlocuirea produsului deja achiziționat cu un produs de o valoare mai mare, cumpărătorul va plăti diferența de preț pentru noul produs și cheltuielile de transport.

Costurile de retur pentru următoarele situații cad în sarcina magazinului nostru.

• Produsul livrat nu corespunde specificațiilor din site. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuirea lui sau rambursarea integrală a contravalorii (în cazul în care produsul nu mai este disponibil).
• Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat și se poate întocmi un proces verbal împreună cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie menționată starea coletului din momentul livrării. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral în momentul în care intrați în posesia fizică a produsului. Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare. În cazul în care se utilizează un transportator însărcinat de către consumator, riscul este transferat în momentul livrării produselor către transportator.
• Produse livrate greșit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.

Solicitările de retur se notifică pe e-mail – contact@opticaveszi.ro sau telefonic la 0257 259715 sau 0751 121312 în termen de 48 de ore de la primirea produsului.